شرایط و راههای ارسال سفارش :
خواهشمندیم پیش از خرید، کلیه مواد ذیل را مطالعه نمایید. خرید شما از آرکابست به منزله ی قبول
شرایط و قوانین ارسال است.
الف- ایام تعطیل رسمی و جمعه ها جزو روزهای کاری محسوب نمی شوند.
ب- در انبار، سفارشها براساس زمان ثبت سفارش جمع آوری می شوند. در شروع هر روز کاری، انبار
فروشگاه اقدام به جمع آوری سفارش های شب قبل یا روز تعطیل قبلی می نماید و بنابراین انبار
همیشه چندین ساعت نسبت به زمان ثبت سفارش عقبتر است.
پ – در کلیه روش های حمل، مسئولیت ارسال به عهده شرکت های توزیع کننده می باشد.
ج- لطفا توجه فرمائید کلیه کالاها در انبار فروشگاه هستند و امکان تحویل همان لحظه کالا وجود
ندارد، حداقل 1 ساعت و 30 دقیقه پیش از مراجعه حضوری خرید نمائید.
د – ارسال کلیه سفارشات مشمول هزینه بسته بندی، هزینه ارسال و در برخی روش های ارسال T
مشمول هزینه بیمه می باشد.
ه- در صورت کنسلی و یا عودت سفارشی که به صورت رایگان ارسال گردیده است، هزینه های
بستهبندی و رفت – برگشت سفارش مشتری از حساب مشتری کسر خواهد شد.
و- در صورت نیاز به ارسال کالا گارانتی، خواهشمند است همکاران شهرستان و تهران کاالهای
خود را با پست ارسال فرمایند. برای برخی از همکاران این امکان وجود دارد که به شرکت های
توزیع کننده، کالا گارانتی خود را تحویل دهند. لطفا در صورت ارسال کالا گارانتی با پست، رسید
کدرهگیری و ارسال با شرکتهای توزیع کننده را جهت پیگیری نزد خود نگه دارید.
همکاران گرامی:
لطفا توجه فرمائید برای تحویل کالا گارانتی خود به همکارن پیک و یا ارسال ویژه می بایست پیش از
تحویل و رسیدن همکاران پیک و یا ارسال ویژه کالا گارانتی خود را به صورت مناسب بسته بندی نمائید،
در غیر این صورت امکان دریافت کالا توسط همکاران ارسال ویژه و پیک نمی باشد.
❖ تغییر روش ارسال:
همکار گرامی، اگر نیاز به تغییر روش ارسال انتخابی خود را دارید توجه فرمائید تغییر روش ارسال ،
فقط یک ساعت پیش از زمان ارسال “روش ارسال انتخابی” امکان پذیر می باشد.
لطفا بالفاصله پس از دریافت کالا از شرکت توزیع کننده پست، پیک، تیپاکس و … و در مقابل
مامور ارسال، اقدام به بازگشایی کالا خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نمایید.
چنانچه
کالا خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) باشد و
به طور مثال جعبه یا پلمب کالا مخدوش یا باز شده باشد(، از تحویل کالا اجتناب نموده و
مراتب را به اطالع شرکت برسانید. تحویل کالا توسط شرکت توزیع کننده به خریدار به منزله
تایید صحت و سالمت فیزیکی کالا بوده و فروشگاه ادعای بعدی خریدار در این خصوص را
نمیپذیرد.
✓ در صورت سالم بودن مرسوله، پس از تحویل گرفتن از مامور پست، از صحت تطابق سفارش
خود با کالا دریافتی اطمینان حاصل نمائید. درصورت عدم تطابق و یا کسر بودن، بالفاصله
همکاران فروشگاه آرکابست را در جریان قرار دهید.
✓ توجه داشته باشید که کلیه مراحل خروج کالا از انبار و بسته بندی سفارشات در آرکابست، توسط
دوربین های مداربسته کنترل و ضبط می گردد. لذا در صورتیکه مرسوله دریافتی شما با عدم
تطابق و یا کسری مواجه باشد، فیلم مراحل بسته بندی بازبینی می گردد.
✓ درصورتیکه در تصاویر بازبینی شده، عدم ارسال مناسب جابه جایی یا کسری( تایید گردد،
فروشگاه ایویز متعهد به ارسال کسری کالا در صورت موجود بودن و یا عودت وجه می باشد.
✓ در صورتیکه بر اساس مستندات انبار و نیز تصاویر بازبینی شده، تایید شود که کالا به درستی
به شرکت های توزیع کننده بار تحویل شده است، با توجه به بیمه بودن مرسوله ها، مراتب
پیگیری کالا مفقودی به صورت رایگان توسط همکاران خدمات پس از فروش از شرکت های
توزیع کننده صورت می گیرد. )
ترمینال، باربری و هواپیمایی شامل بیمه ارسال نمی شود.( در
همین راستا تصاویر ضبط شده ) در صورت تمایل کاربر( برای ایشان ارسال خواهد شد.